singinglaurbits
singinglaurbits:

thelastdogfighter:

vaultedthewall:

teal-deer:

dytabytes:

kaalashnikov:

jaaaaaeger:

humaxgh0ull:

commanderarlert-sir:

captaincrunchmakesmebleed:

?

Tokyo ghoul. Fuck

Yep were fuck

FreeI’m safe

P4, I’m either fine or very not fine

prince of tenniscompletely not at all :Db

Sailor Moon Crystal
I’m p good

Princess Tutu.
I can’t ballet worth shit so I’m pretty sure I’m fucked, on the other hand I’m super into surrealism and fairytale archetypes so I can probably make it through. 

Dramatical Murder, and I was about to be concerned about this, but then I remembered I’m a woman under 40 so I probably won’t be appearing in this universe.

Monthly Girls’ Nozaki-kun FUCK YEAH GONNA BE A MANGA ASSISTANT XD

Mushishi (OVA) 
As long as I buckle down, work hard, and try not to get so tripped up by those mushi, I should be able to live a life of contentment. 

singinglaurbits:

thelastdogfighter:

vaultedthewall:

teal-deer:

dytabytes:

kaalashnikov:

jaaaaaeger:

humaxgh0ull:

commanderarlert-sir:

captaincrunchmakesmebleed:

?

Tokyo ghoul. Fuck

Yep were fuck

Free
I’m safe

P4, I’m either fine or very not fine

prince of tennis

completely not at all :Db

Sailor Moon Crystal

I’m p good

Princess Tutu.

I can’t ballet worth shit so I’m pretty sure I’m fucked, on the other hand I’m super into surrealism and fairytale archetypes so I can probably make it through. 

Dramatical Murder, and I was about to be concerned about this, but then I remembered I’m a woman under 40 so I probably won’t be appearing in this universe.

Monthly Girls’ Nozaki-kun

FUCK YEAH GONNA BE A MANGA ASSISTANT XD

Mushishi (OVA) 

As long as I buckle down, work hard, and try not to get so tripped up by those mushi, I should be able to live a life of contentment. 

Since I’ll be out at a relative’s place on my birthday, I’m just gonna put up a hangout over here and draw stuff (doing some personal projects, storyboards and comics), anybody wanna drop by to chat/text is welcome.

"What are you doing out here, little imp? Your party is over there"
"I was bored with the company and wanted to find you. Why aren’t you inside with your master?" 
"Pah, as if I had a place in there with the rest of you." 
"Well the day is not over yet- so you still have to obey my wishes." "You BRAT- did you come out all this way just to torment me even no-" "I wish for you to dance with me."
————————————————————-
Kind of went on a roll with the whole cute Sheep in victorian-esque little dresses and tried to imagine her now in a ball gown @w@; I didn’t want to use her usual purple black palette but I dunno if this one’s successful- at the very least she looks like a rosebud. 

"What are you doing out here, little imp? Your party is over there"

"I was bored with the company and wanted to find you. Why aren’t you inside with your master?"

"Pah, as if I had a place in there with the rest of you." 

"Well the day is not over yet- so you still have to obey my wishes." "You BRAT- did you come out all this way just to torment me even no-" "I wish for you to dance with me."

————————————————————-

Kind of went on a roll with the whole cute Sheep in victorian-esque little dresses and tried to imagine her now in a ball gown @w@; I didn’t want to use her usual purple black palette but I dunno if this one’s successful- at the very least she looks like a rosebud.